سبد خرید

بلبرینگ - کارا بلبرینگ

بلبرینگ SKF




بلبرینگ SKF

((تنها زمین بدون نیاز به محصولات SKF میچرخد))
این شعار شرکت بلبرینگ SKF میباشد که در بیش از ۴۰ زمینه ی صنعتی و در دامنه ی گسترده به تولید انبوه محصولات با کیفیت با استاندارد بالاتر از استاندارد جهانی می پردازد و محصولات خود را به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا عرضه میدارد.  Skf در ۲۴ کشور دنیا با بیش از ۴۴۰۰۰ تکنسین و کارمند به تولید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان می پردازد .

این شرکت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده ی این محصول می باشد که با سابقه ی ۱۱۲ سال تولید و ۱۵ مرکز مشاوره و خدمات فنی پس از فروش در دنیا، به عنوان یکی از پایه های تولید بلبرینگ در جهان شناخته شده است. کیفیت بسیار بالای محصولات SKF که دارای ویژگی های خاصی مانند:

  1. طول عمر بسیار
  2. حداقل اصطکاک و حرارت ایجاد شده
  3. بالا بودن مقاومت سایشی ساچمه ها
  4. رینگ و گریس و تعلیق مناسب بارهای محوری ، شعاعی و ترکیبی
بلبرینگ اس کا اف - کارا بلبرینگ

این امر سبب شده که تولید کنندگان ماشین آلات سنگین صنعتی مانند ماشین های راه سازی (لودر، بیل و گریدر) و ماشین آلات صنایع معدنی و ساختمانی از بلبرینگ  SKF بصورت OE بر روی دستگاه ها و ماشین آلات خود استفاده نمایند.

محصولات این شرکت دارای استاندارد های معتبر صنعتی جهانی ISO 14001 و OHSAS 18001 بوده وبا این قابلیت هایی که دارد توانسته در سال 2017 محصولاتی با ارزش تقریبی 78938  میلیون کرون سوئد معادل 8200 میلیون دلار آمریکا به فروش  برساند .

مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق SKF

 

شیارعمیق های ( اس کا اف ) معمولا بصورت ساده و یا مدل آب بند میباشد . در تک ردیفه های شیار عمیق ( اس کا اف ) روی رینگها شیارهایی به منظور قرار گیری ساچمه ها وجود دارد . هرچه این شیارها عمیق تر باشد باعث افزایش تحمل ظرفیت بار شعاعی میشود اما ظرفیت تحمل بار محوری محدود میشود . برینگهای شیار عمیق ( اس کا اف ) با جنس استیل ضد زنگ میباشد و کاربرد صنایع غذایی و بهداشتی دارد و ظزفیت تحمل بار کمتری نسبت به استیل کروم دارد . رینگهای شیارعمیق دوردیفه تولید این شرکت برای تحمل بالای بارهای سنگین میباشد و قطر داخلی و خارجی آن یکسان است و ارتفاع آن بیشتر است.  ویژگی های بلبرینگ شیارعمیق ( اس کا اف )

  • طراحی بهینه
  • اصطحکاک کم
  • ارتعاش کم و کارکرد بدون صدا
  • ظرفیت تحمل بار شعاعی و محوری
  • دارا بودن مقامت بالا در برابر بار و حرارت زیاد
  • تنوع سایز
  • قیمت مناسب
  • قابلیت کارکرد در سرعت های بالا

بلبرینگ SKF چیست؟

بلبرینگ های شیار عمیق پرکاربردترین نوع بلبرینگ هستند و بسیار کاربردی هستند. آنها اصطکاک کمی دارند و برای سر و صدای کم و ارتعاش کم بهینه شده اند که سرعت چرخش بالایی را امکان پذیر می کند. کاتالوگ بلبرینگ SKF طیف وسیعی از طرح ها، انواع و اندازه بلبرینگ های شیار عمیق را فهرست می کند.

انواع شیار عمیق ( اس کا اف )

 

  1. شیار عمیق با آب بند فلزی یا کاسه نمد در یک طرف رینگ ، با پسوند Z مشخص شده ۲
  2. شیار عمیق با آب بند فلزی یا کاسه نمد در دو طرف رینگ با پسوند Z۲
  3. شیار عمیق با آب بند پلاستیکی یا واشر در یک طرف رینگ با پسوند RS
  4. شیار عمیق با آب بند پلاستیکی یا واشر در دو طرف رینگ با پسوند ۲RS .

مشخصات بلبرینگ های تماس زاویه ای SKF

 

تماس زاویه ای ( اس کا اف ) در دو مدل تماس زاویه ای دوردیفه و تماس زاویه ای چهار نقطه ارائه میگردد . این بلبرینگها با رینگ های داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر در جهت محور دارای زاویه هستند و برای جابجایی بارهای ترکیبی طراحی شده اند که توانایی تحمل بارهای شعاعی و محوری را همزمان دارند . انواع برینگ های ( اس کا اف )

  • تماس زاویه ای تک ردیفه
  • تماس زاویه ای دو ردیفه
  • تماس زاویه ای با چهار نقطه ی تماس .
بلبرینگ اس کی اف - کارابلبرینگ

مشخصات بلبرینگ کف گرد SKF

 

این نوع از برینگها قابلیت دمونتاژ دارند و به راحتی مونتاژ میشوند و دارای قابلیت تحمل بار محوری میباشند . کف گردها سه نوع میباشند:

  1. کف گرد یک طرفه که برای تحمل بار و موقعیت دهی یک طرفه شفت مناسب است ونباید تحت نیروی شعاعی قرار بگیرد.
  2. کف گرد یک طرفه با واشر محفظه ی کروی و واشرنگهدارنده که قابل دمونتاژ شدن است و قابلیت نصب ساده را دارد.
  3. کف گرد دو طرفه قادر به موقعیت دهی محوری شافت و تحمل بار محوری از دو طرف میباشند و مثل یک ردیفه ها نباید تحت فشار بار شعاعی قرار بگیرند ونیز قابل تفکیک شدن هستند . جنس قفسه ی بلبرینگ کف گرد از فولاد پرس شده ، برنج ماشین کاری شده و فولاد ماشین کاری شده است.

بیشتر بخوانیم🔗 نوار نقاله 

مشخصات بلبرینگ خود تنظیم SKF

 

بلبرینگ خود تنطیم با  پسوند E تصحیح شده ی نوع قبلی برینگهای خود تنظیم میباشد که دارای ظرفیت تحمل باربیشتر نسبت به انواع استاندارد قبلی خود است پس این نوع از خود تنظیم ها نسبت به نوع ساده ی قبلی خود میتواند بار بیشتری را تحمل کند . انواع برینگ خود تنظیم بر اساس طرح و اندازه

  1. برینگ خود تنظیم نوع ساده ( بدون کاسه نمد دار )
  2. برینگ های خود تنظیم با کاسه نمد در دو طرف بلبرینگ
  3. برینگهای خود تنظیم بوش بلند

محدوده ی حرارتی انواع کاسه نمد دار بین ۴۰-  تا ۱۲۰+ درجه سانتیگراد میباشد .

نحوه ی شناسایی محصولات SKF اصلی از تقلبی آن

 

  • چک کردن بارکد روی جعبه بلبرینگ در سایت .
  • فونت آرم روی محصول SKF
  • خاصیت چکش خواری .
  • گریس و نگهدارنده .
  • تست آنالیز متریال .
  • راهنمایی گرفتن از کارشناسان با تجربه .
  • بررسی آرم مخصوص روی محصولات SKF
  • شناخت جعبه ی مخصوص شرکت و وکیوم آن.

سوالات متداول بلبرینگ skf

بلبرینگ خود تنظیم چیست؟

بلبرینگ خود تنطیم با پسوند E تصحیح شده ی نوع قبلی برینگهای خود تنظیم میباشد که دارای ظرفیت تحمل باربیشتر نسبت به انواع استاندارد قبلی خود است پس این نوع از خود تنظیم ها نسبت به نوع ساده ی فبلی خود میتواند بار بیشتری را تحمل کند.

بلبرینگ تماس زاویه ای چیست؟

تماس زاویه ای ( اس کا اف ) در دو مدل تماس زاویه ای دوردیفه و تماس زاویه ای چهار نقطه ارائه میگردد . این بلبرینگها با رینگ های داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر در جهت محور دارای زاویه هستند و برای جابجایی بارهای ترکیبی طراحی شده اند که توانایی تحمل بارهای شعاعی و محوری را همزمان دارند.

مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق SKF چیست؟

شیارعمیق های ( اس کا اف ) معمولا بصورت ساده و یا مدل آب بند میباشد. در تک ردیفه های شیار عمیق روی رینگها شیارهایی به منظور قرار گیری ساچمه ها وجود دارد. هرچه این شیارها عمیق تر باشد باعث افزایش تحمل ظرفیت بار شعاعی میشود اما ظرفیت تحمل بار محوری محدود میشود. برینگهای شیار عمیق با جنس استیل ضد زنگ میباشد و کاربرد صنایع غذایی و بهداشتی دارد و ظزفیت تحمل بار کمتری نسبت به استیل کروم دارد. رینگهای شیارعمیق دوردیفه تولید این شرکت برای تحمل بالای بارهای سنگین میباشد و قطر داخلی و خارجی آن یکسان است و ارتفاع آن بیشتر است.

4 دیدگاه برای “بلبرینگ SKF

    1. سلام عرض شد وقتتون بخیر
      6305 مارک ژاپن 100هزارتومن
      6307 مارک ژاپن 185 هزارتومن
      6305 مارک SKF 160 هزارتومان
      6305 مارک SKF 270 هزارتومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درحال بارگذاری ...
پشتیبانی سایت